o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 5 września 2017

SŁONECZNIK:)

Słonecznik jest kolejnym kwiatem w zabawie z Kasią "Kwiatowy rok w Krzyżykowym szaleństwie"
Czułam po kościach,że kiedyś przyjdzie mi się zmierzyć ze słonecznikiem:)nie żebym nie potrafiła:)wyhaftowałam w swoim życiu całe mnóstwo słoneczników.przepięknych,były na obrazach,na poduszkach,wszędzie,ale....haftowałam je w bardzo trudnym dla mnie okresie życia i wiele moich łez spadło na te hafty,liczenie małych krzyżyków pomagało mi choć na chwilkę oderwać myśli.Jednak kiedy patrzyłam na te hafty widziałam nie piękne słoneczniki ale właśnie łzy i wszystkie oddałam w dobre ręce nie zostawiając sobie żadnego:)Od tamtej pory nigdy nie haftowałam słoneczników,aż do dziś:)ale muszę się Wam przyznać ,że podchodziłam do haftu dwa razy:)za pierwszym po wyhaftowaniu 1/4 obrazka rzuciłam go w kąt i znalazłam mały wzór który haftowałam dość szybko,żeby mieć to już za sobą:))stąd się wzięła moja niechęć do żółtego koloru i do żółtych kwiatów.To tak gwoli wytłumaczenia ,że haft jest rzeczywiście niepozorny jak na moje możliwości:)))
Tutaj prezentuję sam haft ale znalazłam dla niego przeznaczenie.
Zrobiłam z niego małą serwetkę,ale regulamin zabawy nie zezwala na zaprezentowanie co się z nią dalej działo,więc dalej będzie w następnym poście,a póki co maleńka sesja z maleńkim kwiatem:)
Kwiat dla Kasi:))

Mam nadzieję,że nie obrazicie się na mnie za trochę prywaty:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))



Free background from VintageMadeForYou

32 komentarze:

  1. Czasem tak bywa, że coś nam się źle kojarzy... oby taki czas już więcej u Ciebie nie nastał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutki słonecznik ale śliczny. Czasem w życiu krzyżyki potrafią ukoić smutek, ból i na chwilę zapomnieć o całym świecie. Z jednej strony szkoda ze pomimo iż wyszylas duża ilość słonecznikow nie masz żadnego ale jakby miały przypominać Ci ciężki okres niech służą innym. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko! Hafcik chociaż mały jest Uroczy, Serweta z kwiatkiem jest prześliczna, Szkoda że ten piękny kwiat który przypomina słoneczko, Kojarzy Ci się z przykrymi wspomnieniami - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kwiatki w Twoim wykonaniu zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadam czasem na nie:)spoglądam ...i właściwie jest mi smutno,że nie ma ich u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZA to teraz tylko słoneczne dni i żadnym zmartwień Bożenko:)
    piękny słoneczny kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, skoro życie dobrze poukładało pewne sprawy, to warto patrzeć na słoneczniki już jako na symbol radości. Twoje są przepiękne i takie bardzo szczere.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny słonecznik, wspaniale się prezentuje na serwetce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę Ci żeby ten maluszek kojarzył ci się tylko pozytywnie :)
    a swoją drogą... jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ale suma summarum serwetkę z niego zrobiłaś przepiękną:) I w zimie ani się obejrzysz a westchniesz do tego koloru. W zasadzie ja to wzdycham już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o niestety:))jest już przeznaczony na prezent:)))))

      Usuń
  11. Zatem korzyść jest podwójna - piękna serwetka i zmierzenie się z własną słabością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko, hafcik choć mały to i tak uroczy i pięknie się na tej serwetce prezentuje. Mam nadzieję, że przyjdzie taki czas, gdzie jeszcze słoneczniki będa Ci się dobrze kojarzyły, tego Ci z całego serca życzę :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoneczniki kojarzą się z cieplutkim sierpniem, wrześniem. Kiedy to słoneczko dogrzewa promieniami, aby tego ciepła wystarczyło na długą zimę. Takie ogromne pola słonecznikowe pamiętam.Ogromne połacie. Ten słonecznik zawiera wszystko. Jest ciepły, pełen uroku, z darem słońca. Więc niech zapanuje słoneczne ciepło, słoneczna radość i niech słoneczko zawsze będzie w Twojej duszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam takie pola jak wracaliśmy z wakacji:))piękny widok:)))dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  14. bardzo lubię słonecznikowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń